Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4034
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леонтьєва, І. В. | |
dc.contributor.author | Леонтьєва, И. В. | |
dc.contributor.author | Leontievа, I. | |
dc.contributor.author | Леонтьєв, О. В. | |
dc.contributor.author | Леонтьєв, О. В. | |
dc.contributor.author | Leontiev, O. | |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T13:47:10Z | |
dc.date.available | 2019-09-09T13:47:10Z | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.issn | УДК 378.091.26:796.332 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4034 | |
dc.description | Леонтьєва І. В. та ін. Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 92-99. | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку футболу, їх роль та місце в системі фізичного виховання. Паралельно з освоєнням технічних дій, студенти вивчають тактику гри, відпрацьовують правила гри і методику суддівства на практиці, засвоюють різні способи взаємодії з партнерами у подвійних, потрійних, простих тактичних побудовах. У статті аналізується модульна програма навчання дисципліни «Футбол з методикою викладання», які розділені на змістовні модулі, кожен з яких містить. Окремі теми аудиторної та самостійної роботи. Оцінювання успішності студента при освоєнні змістовного модуля здійснювалася на основі результатів поточного і підсумкового контролю. Авторами запропоновано, що нарахування балів проводилося у встановлений термін, передбачений робочим планом дисципліни. При цьому в модулі встановлюються форми контролю знань та їх кількості (навчальна активність студента на заняттях, навчальна практика, нормативи, результати тестування, самостійна робота). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | педагогічний контроль | uk_UA |
dc.subject | футбол | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.title | Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» | uk_UA |
dc.title.alternative | Формы учета успеваемости студентов учебно-научного института физического воспитания и спорта в процессе обучения дисциплины «Футбол с методикой преподавания» | uk_UA |
dc.title.alternative | Monitoring Student's Progress of the Edicational and Research Institute of Physical Education and Sports in the Process of Learning the Discipline of «Football with the Methods of Teaching» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Leontieva, Leontiev.pdf | 276.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.