Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеонтьєва, І. В.
dc.contributor.authorЛеонтьєва, И. В.
dc.contributor.authorLeontievа, I.
dc.contributor.authorЛеонтьєв, О. В.
dc.contributor.authorЛеонтьєв, О. В.
dc.contributor.authorLeontiev, O.
dc.date.accessioned2019-09-09T13:47:10Z
dc.date.available2019-09-09T13:47:10Z
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.issnУДК 378.091.26:796.332
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4034
dc.descriptionЛеонтьєва І. В. та ін. Форми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання» / І. В. Леонтьєва, О. В. Леонтьєв // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 92-99.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглядається проблема докорінного поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців у сфері фізичного виховання і спорту, яке може бути забезпечене не тільки значним поліпшенням методів навчання, але і зворотним зв’язком, який реалізується через навчальну, творчу, практичну діяльність студентів. Простежується ідея поліпшення педагогічного контролю на основі впровадження багатобальної системи оцінювання знань і вміння студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Особливу увагу при вивченні даної дисципліни на першому етапі приділяється історії виникнення, походження і розвитку футболу, їх роль та місце в системі фізичного виховання. Паралельно з освоєнням технічних дій, студенти вивчають тактику гри, відпрацьовують правила гри і методику суддівства на практиці, засвоюють різні способи взаємодії з партнерами у подвійних, потрійних, простих тактичних побудовах. У статті аналізується модульна програма навчання дисципліни «Футбол з методикою викладання», які розділені на змістовні модулі, кожен з яких містить. Окремі теми аудиторної та самостійної роботи. Оцінювання успішності студента при освоєнні змістовного модуля здійснювалася на основі результатів поточного і підсумкового контролю. Авторами запропоновано, що нарахування балів проводилося у встановлений термін, передбачений робочим планом дисципліни. При цьому в модулі встановлюються форми контролю знань та їх кількості (навчальна активність студента на заняттях, навчальна практика, нормативи, результати тестування, самостійна робота).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectпедагогічний контрольuk_UA
dc.subjectфутболuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.titleФорми обліку успішності студентів навчально-наукового інститута фізичного виховання і спорту в процесі вивчення дисципліни «Футбол з методикою викладання»uk_UA
dc.title.alternativeФормы учета успеваемости студентов учебно-научного института физического воспитания и спорта в процессе обучения дисциплины «Футбол с методикой преподавания»uk_UA
dc.title.alternativeMonitoring Student's Progress of the Edicational and Research Institute of Physical Education and Sports in the Process of Learning the Discipline of «Football with the Methods of Teaching»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leontieva, Leontiev.pdf276.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.