Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХотієнко, С. В.-
dc.contributor.authorХотиенко, С. В.-
dc.contributor.authorKhotienko, S.-
dc.contributor.authorТатарченко, Л. І.-
dc.contributor.authorТатарченко, Л. И.-
dc.contributor.authorTatarchenko, L.-
dc.date.accessioned2019-09-09T13:16:23Z-
dc.date.available2019-09-09T13:16:23Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.issnУДК 796.011.3:616711-007.5]-057.875-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4032-
dc.descriptionХотієнко С. В.,Татарченко Л. І. Корекція і профілактика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культури / С. В. Хотієнко, Л. І. Татарченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 206-216.uk_UA
dc.description.abstractУ статті викладено інформацію щодо проблем порушення постави, їх виявлення у студентів 1-4 курсів та узагальнено результати складеного комплексу гімнастичних вправ. Питання про вирішення такої проблеми як порушення постави було актуальним для вивчення та дослідження протягом багатьох років, залишається таким і зараз, адже хребет – основа тіла. Дослідження було проведено на факультетах, де спостерігається найбільша кількість студентів, які займаються в групі реабілітації та спеціальній медичній групі. Серед студентів найпоширенішим видом захворювань, пов’язаних із порушенням постави, є сколіоз, то саме на його виявлення перш за все було проведено тести. Для визначення основних факторів, що негативно впливають на стан хребта саме наших студентів, було проведено анкетування та усне опитування. З-поміж запропонованих варіантів причин порушень найбільш поширеними були наступні: тривале знаходження тіла у неприродній позі; відсутність фізичної активності; вплив інфекційних та інших захворювань, що вражають хребет; отримані раніше травми; порушення зору, яке супроводжується постійним напругою шийних м’язів; незручне взуття або одяг; неправильне положення тіла за столом під час тривалої сидячої роботи. Було проаналізовано науково-методичну літературу, що дало змогу обґрунтувати актуальність даних проблем. З огляду літературних джерел, постава – спосіб тримати хребет і, відповідно, тіло у певному положенні. Дослідження полягає у використанні студентами і у подальшому житті знань та навичок, які були отримані на заняттях, підвищення серед них загального рівня обізнаності з питань стану власного здоров’я та можливих способів покращення. За умови вчасного звернення молоді за допомогою, стає можливим раннє виявлення порушень та підбір ефективного методу профілактики, що реалізується через загострення нами уваги та наголошення на необхідності постійної уваги до самопочуття. Відокремлено підходи та методики щодо навчання студентів коригуючим тренуванням, визначено динаміку поліпшення стану постави. Обґрунтована ефективність запропонованого комплексу вправ та його важливість для формування свідомого, відповідального ставлення студентів до власного здоров’я.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectкомплекс гімнастичних вправuk_UA
dc.subjectпорушення поставиuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectсколіозuk_UA
dc.subjectкіфозuk_UA
dc.subjectсутулістьuk_UA
dc.titleКорекція і профілактика порушення постави у студентів на заняттях з фізичної культуриuk_UA
dc.title.alternativeКоррекция и профилактика нарушений осанки у студентов на занятиях по физической культуреuk_UA
dc.title.alternativeCorrection and Prevention of Postural Disorders in Students in Physical Education Classesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khotienko, Tatarchenko.pdf248.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.