Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4029
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гадючко, О. С. | - |
dc.contributor.author | Гадючко, А. С. | - |
dc.contributor.author | Gadyuchko, O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T12:09:49Z | - |
dc.date.available | 2019-09-09T12:09:49Z | - |
dc.date.issued | 2019-05 | - |
dc.identifier.issn | УДК 378.091:796 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4029 | - |
dc.description | Гадючко О. С. Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності «Фізична культура і спорт» / О. С. Гадючко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 108-117. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито в особливості управління інноваційнопедагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти. Адже в рамках інноваційної стратегії закладу вищої освіти суттєво зростає роль педагога як безпосереднього учасника всіх перетворень. Його інноваційна діяльність стає обов’язковим компонентом особистої педагогічної системи і набуває дослідний характер. Це передбачає переоцінку педагогом своєї професійної діяльності, вихід за межі традиційної виконавської діяльності і зміну її на проблемно-пошукову, рефлексивно-аналітичну, що відповідає запитам суспільства і створює умови для самовдосконалення особистості. У педагогічному колективі зростає потреба в новому педагогічному знанні, зміні освітніх і соціальних функцій педагога. Для підвищення цієї активності необхідно знайти механізми стимулювання, тобто підвищити мотивацію до оновлення системи освіти студентів через включення фахівців у інноваційну діяльність. Керівнику закладу вищої освіти необхідно вибудувати весь процес так, щоб педагоги, закінчивши впровадження однієї інновації і переведе її в повсякденну рутинну роботу, прагнули до нової. Та не менш важливим є готовність самого керівника до інноваційної діяльності. Говорячи про інноваційну діяльність, нам необхідно пам’ятати в першу чергу про безпеку для студентів, так як серед численних факторів, що впливають на показники стану здоровʼя та захворюваності, фактори освітнього середовища складають до 30%. До цих факторів ризику можна віднести ускладнення освітніх стандартів, що веде до перевантаження студентів, збільшення часу роботи з компʼютерами при недотриманні гігієнічних вимог, соціально-економічні умови життя. Сьогодні мало дати вихованцям систематизовані знання, відповідні вміння та навички, необхідні для їх подальшого успішного навчання в закладі вищої освіти. Не менш важливо навчити їх ставити та досягати мети, діяти нестандартно. А для цього потрібен новий педагог, який уміє мислити креативно, застосовувати в навчанні нестандартні підходи, стрімко саморозвиватися, приймати нововведення як даність. Його розвиток передбачає необоротна, спрямована, закономірна зміна мотивації, тобто сукупності внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, задають її межі, форми, надають їй спрямованість, орієнтовану на досягнення певних цілей. А також розуміння необхідності якісних змін в ціннісних орієнтаціях, цілях, умовах, змісті, засобах і методах, формах організації навчальновиховного, управлінського та ін. Процесів, соціально-психологічної структурі, завдяки яким педагог набуває здатності досягати більш високих, ніж раніше, результатів освіти. Даний процес реалізується завдяки активному освоєнню інноваційної діяльності. Ключові слова: управління, інновації, заклад вищої освіти, навчально-виховний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | управління | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.title | Сутність управління інноваційно-педагогічною діяльністю здобувачів вищої освіти спеціальності «Фізична культура і спорт» | uk_UA |
dc.title.alternative | Сущность управления инновационнопедагогической деятельностью соискателей высшего образования специальности «Физическая культура и спорт» | uk_UA |
dc.title.alternative | The Essence of the Management of Innovative and Pedagogical Activities of Applicants for Higher Education in the Specialty «Physical Culture and Sport» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gadyuchko.pdf | 329.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.