Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабич, В. І.
dc.contributor.authorБабич, В. И.
dc.contributor.authorBabich, V.
dc.contributor.authorДубовой, О. В.
dc.contributor.authorДубовой, А. В.
dc.contributor.authorDubovoy, О.
dc.contributor.authorПолулященко, Ю. М.
dc.contributor.authorПолулященко, Ю. М.
dc.contributor.authorPoluliashchenko, Yu.
dc.date.accessioned2019-09-05T15:34:25Z
dc.date.available2019-09-05T15:34:25Z
dc.date.issued2019-03
dc.identifier.issnУДК 373.5.015.31:34
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4025
dc.descriptionБабич В. І. та ін. Методика викладання теоретичної складової фізичного виховання в контексті формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи / В. І. Бабич, О. В. Дубовой, Ю. М. Полулященко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2019. - №4 (327). - Ч. 1. - С. 33-43.uk_UA
dc.description.abstractСтаття спрямована на пошук нових шляхів формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи. Соціальне здоров’я студента спеціальної медичної групи ми розглядаємо, як складну інтегровану особистісну якість (сутність якої утворюють сукупність відповідних особистісних та професійних компетентностей), що розкриваються через: прагнення майбутнього фахівця до максимальної самореалізації у суспільному житті; націленість на досягнення результату; наявність стресостійкості; правової і громадянської відповідальності та відповідальності за стан власного здоров’я. Важливе місце в зазначеному контексті відводиться удосконаленню теоретичної складової предмету «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах. Запропоновано авторську методику викладання теоретичної складової фізичного виховання у студентів спеціальної медичної групи в контексті формування соціального здоров’я останніх. Зазначається, що викладання додаткової тематики доцільно здійснювати з використанням інтерактивних методів та прийомів навчання (мозковий штурм, кейс-метод, метод рольового моделювання педагогічних ситуацій, метод проектування, ділова гра тощо), а також шляхом розробки авторських методів та прийомів навчання з урахуванням специфіки пропонованої тематики. Проведене дослідження засвідчило ефективність розробленої та апробованої авторської методики викладання теоретичної складової фізичного виховання в контексті підвищення рівня сформованості соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;
dc.subjectсоціальне здоров’яuk_UA
dc.subjectстуденти спеціальної медичної групиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleМетодика викладання теоретичної складової фізичного виховання в контексті формування соціального здоров’я студентів спеціальної медичної групиuk_UA
dc.title.alternativeМетодика преподавания теоретической составляющей физического воспитания в контексте формирования социального здоровья студентов специальной медицинской группыuk_UA
dc.title.alternativeMethod of Teaching of Theoretical Composition of Physical Education for Students of the Special Medical Groupuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babych, Dubovoy, Poluliashchenko.pdf331.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.