Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБутенко, Л. Л.-
dc.date.accessioned2015-12-29T09:46:12Z-
dc.date.available2015-12-29T09:46:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.otherУДК 37.012:37.017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/395-
dc.descriptionРегіональний підхід у дослідженні проблем виховання / Л. Л. Бутенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). - 2015. - № 7 (296). - Ч. 1. - С. 84 - 92.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність регіонального підходу як складника методологічного забезпечення дослідження проблем виховання у сучасних соціокультурних умовах. Представлено міждисциплінарний контекст визначення основних теоретичних засад регіонального підходу. Розкрито комплекс понять, що складають наукове ядро регіонального підходу. Висвітлено взаємозв’язок понять «глобалізація» та «регіоналізація» у науково-педагогічному дискурсі. Схарактеризовано основні умови та принципи використання регіонального підходу у науково-педагогічних дослідженнях в цілому та у дослідженні проблем виховання зокрема.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.titleРегіональний підхід у дослідженні проблем вихованняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:4. Теоретико-методологічні засади національно-патріотичного виховання дітей і молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnuk, № 7_296_, 1, 2015 84-92.pdf927.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.