Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3901
Title: ЗАХИСТІ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Authors: Омельченко, Н. В.
Браїлко, А. С.
Keywords: захист прав споживачів
маркетинг
Issue Date: 2019
Description: Омельченко Н.В. Захисті прав споживачів через реалізацію концепції соціально-відповідального маркетингу в Україні / Н. В. Омельченко, А. С. Браїлко // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings (May 16-17th, 2019. Batumi, Georgia). - Batumi, 2019. - Рр. 84-87.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3901
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omelchenko_Brailko_2019.pdf719.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.