Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3893
Title: Ключові проблеми аналізу понятійної системи теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття)
Authors: Васиньова, Н. С.
Keywords: управління
управління навчальними закладами
Issue Date: 2018
Abstract: У статті проаналізовано понятійно-категоріальний апарат теорії управління вищими навчальними закладами, що допомогло визначити ключові проблеми аналізу понятійної системи теорії управління вищими навчальними закладами. За допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень проаналізовано вживаність, сутність та структуру понять «розвиток», «теорія», «управління» і «теорія управління». З’ясовано властивості наукової теорії, особливості вищого навчального закладу та структуру теорії управління освітніми системами. У результаті проведеного дослідження запропоновано нове розуміння сутності понять «теорія управління», «теорія управління вищими навчальними закладами» та визначено структуру теорії управління вищими навчальними закладами, що дає можливість оцінити розвиток теорії управління. Автор наголошує, що розгляд зазначених понять потребує обґрунтованого аналізу, особливо коли йдеться про дослідження проблеми розвитку теорії управління вищими навчальним закладами в Україні останньої чверті ХХ початку – ХХІ століття.
Description: Васиньова Н. С. Ключові проблеми аналізу понятійної системи теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / Н. С. Васиньова // Науковий вісник Донбасу. – 2018. – № 1 – 2. – Режим доступу : http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2018/N1-2(37-38)/vnspds.PDF  
URI: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2018/N1-2(37-38)/vnspds.PDF
http://hdl.handle.net/123456789/3893
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasineva Kluchovs.pdf591.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.