Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3871
Title: Культурологічний аспект формування професійно орієнтованої особистості майбутнього дизайнера-стиліста
Other Titles: Культурологический аспект формирования профессионально ориентированной личности будущего дизайнера-стилиста
Cultural aspect of formation of is professional-oriented personality of a future designer-stylist
Authors: Коваль, І. С.
Коваль, И. С.
Koval’, I. S.
Keywords: формування творчої особистості
професійна орієнтованість
культурологічний підхід
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розкриті раціональні шляхи формування професійно орієнтованої особистості майбутнього дизайнера-стиліста. Окреслено роль навчально-виховного процесу у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Умовами реалізації культурологічного підходу у процесі психологопедагогічної підготовки майбутнього дизайнера-стиліста визначено: культурологічні аспекти формування професійно орієнтованої особистості та формування адекватного погляду на різноманітність культур, виключаючи розвиток націоналістичних ідей, а також взаємодію культури і освіти в процесі розвитку людини; здібності адаптуватися, протистояти негативним діям середовища, спираючись на духовну культуру особи; принципи культуровідповідності та пов’язане з ним поняття культуроємності освіти.
Description: Коваль І. С. Культурологічний аспект формування професійно орієнтованої особистості майбутнього дизайнера-стиліста / І. С. Коваль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 152–160.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3871
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf252.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.