Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3864
Title: | Формування музично-інтонаційної культури майбутнього музиканта: термінологічний аспект |
Other Titles: | Формирование музыкально-интонационной культуры будущого музыканта: терминологический аспект Formation of musical-intonational culture of the future musician: terminological aspect |
Authors: | Михайлова, А. О. Михайлова, А. О. Mikhaylova, A. O. |
Keywords: | фахова підготовка культура інтонація музично-інтонаційна культура |
Issue Date: | Mar-2017 |
Publisher: | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглянуто питання фахової підготовки студентів музичних спеціальностей, а саме формування їх музично-інтонаційної культури як важливої складової особистісно-професійного розвитку. Рівень музично-інтонаційної культури є одним із ключових критеріїв оцінки готовності майбутніх музикантів до музично-виконавської й музично-педагогічної діяльності. Розуміння й виконання музичних творів передбачає, насамперед, сприйняття їх інтонаційного змісту, що полягає в осягненні інтонаційних закономірностей музики, розвитку інтонаційного слуху, здатності відчувати, диференціювати й узагальнювати інтонаційні зв’язки у звуковисотній структурі музичного матеріалу, умінні музичнограмотно й переконливо інтонувати музику під час її виконання тощо. Спираючись на поняття «культура» й «інтонація» стає можливим трактування феномену музично-інтонаційної культури як важливої професійно-особистісної якості, пов’язаної із засвоєнням різноманітних інтонаційних (вокальних) текстів, наукових знань й формуванням системи ціннісних орієнтацій. |
Description: | Михайлова А. О. Формування музично-інтонаційної культури майбутнього музиканта: термінологічний аспект / А. О. Михайлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 110–117. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3864 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.