Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3863
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаров, О. В. | - |
dc.contributor.author | Шаров, А. В. | - |
dc.contributor.author | Sharov, A. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T20:38:29Z | - |
dc.date.available | 2019-05-14T20:38:29Z | - |
dc.date.issued | 2017-03 | - |
dc.identifier.other | УДК [792.82:37.036]376 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3863 | - |
dc.description | Шаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) / О. В. Шаров // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 104–110. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні положення спеціальної методики викладання хореографії учням з особливими потребами, зокрема з розладом уваги та гіперактивністю. Аналіз методики здійснюється за результатами роботи викладачів Школи виконавських мистецтв (Performing Art Charter School) м. Філадельфія (Пенсильванія, США). Методика складається з тринадцяти постулатів. Надаються конкретні рекомендації для занять з дітьми початкового рівня навчання. Наголошується на тому, що учитель хореографії відіграє унікальну роль у роботі з учнями, що визнані школою як такі, що мають особливі потреби. Учні з особливими потребами можуть страждати на розлад уваги, мати гіперактивність або якісь інші проблеми, вони часто не можуть добре навчатись з багатьох шкільних предметів, але, як свідчить розглянутий досвід, за умов використання спеціальних педагогічних технологій, досягають певного успіху в балетному класі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | навчання танцю | uk_UA |
dc.subject | методика викладання | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | синдром розладу уваги | uk_UA |
dc.subject | гіперактивність | uk_UA |
dc.title | Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) | uk_UA |
dc.title.alternative | Методика преподавания хореографии ученикам с особыми потребностями (из опыта „String theoty charter schools”, г. Филадельфия, США) | uk_UA |
dc.title.alternative | Methods of teaching choreography to students with special needs („String theoty charter schools”, Philadelphia, USA) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.