Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаров, О. В.-
dc.contributor.authorШаров, А. В.-
dc.contributor.authorSharov, A. V.-
dc.date.accessioned2019-05-14T20:38:29Z-
dc.date.available2019-05-14T20:38:29Z-
dc.date.issued2017-03-
dc.identifier.otherУДК [792.82:37.036]376-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3863-
dc.descriptionШаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) / О. В. Шаров // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 104–110.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито основні положення спеціальної методики викладання хореографії учням з особливими потребами, зокрема з розладом уваги та гіперактивністю. Аналіз методики здійснюється за результатами роботи викладачів Школи виконавських мистецтв (Performing Art Charter School) м. Філадельфія (Пенсильванія, США). Методика складається з тринадцяти постулатів. Надаються конкретні рекомендації для занять з дітьми початкового рівня навчання. Наголошується на тому, що учитель хореографії відіграє унікальну роль у роботі з учнями, що визнані школою як такі, що мають особливі потреби. Учні з особливими потребами можуть страждати на розлад уваги, мати гіперактивність або якісь інші проблеми, вони часто не можуть добре навчатись з багатьох шкільних предметів, але, як свідчить розглянутий досвід, за умов використання спеціальних педагогічних технологій, досягають певного успіху в балетному класі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectнавчання танцюuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectсиндром розладу увагиuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.titleМетодика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США)uk_UA
dc.title.alternativeМетодика преподавания хореографии ученикам с особыми потребностями (из опыта „String theoty charter schools”, г. Филадельфия, США)uk_UA
dc.title.alternativeMethods of teaching choreography to students with special needs („String theoty charter schools”, Philadelphia, USA)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf264.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.