Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3863
Title: | Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) |
Other Titles: | Методика преподавания хореографии ученикам с особыми потребностями (из опыта „String theoty charter schools”, г. Филадельфия, США) Methods of teaching choreography to students with special needs („String theoty charter schools”, Philadelphia, USA) |
Authors: | Шаров, О. В. Шаров, А. В. Sharov, A. V. |
Keywords: | хореографія навчання танцю методика викладання діти з особливими потребами синдром розладу уваги гіперактивність |
Issue Date: | Mar-2017 |
Publisher: | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкрито основні положення спеціальної методики викладання хореографії учням з особливими потребами, зокрема з розладом уваги та гіперактивністю. Аналіз методики здійснюється за результатами роботи викладачів Школи виконавських мистецтв (Performing Art Charter School) м. Філадельфія (Пенсильванія, США). Методика складається з тринадцяти постулатів. Надаються конкретні рекомендації для занять з дітьми початкового рівня навчання. Наголошується на тому, що учитель хореографії відіграє унікальну роль у роботі з учнями, що визнані школою як такі, що мають особливі потреби. Учні з особливими потребами можуть страждати на розлад уваги, мати гіперактивність або якісь інші проблеми, вони часто не можуть добре навчатись з багатьох шкільних предметів, але, як свідчить розглянутий досвід, за умов використання спеціальних педагогічних технологій, досягають певного успіху в балетному класі. |
Description: | Шаров О. В. Методика викладання хореографії учням з особливими потребами (з досвіду „string theory charter schools”, м. Філадельфія, США) / О. В. Шаров // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 104–110. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3863 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.