Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3862
Title: Навчальний потенціал пленерної практики з живопису у фаховій підготовці студентів мистецьких ВНЗ
Other Titles: Учебный потенциал пленэрной практики по живописи в профессиональной подготовке студентов художественных вузов
The educational potential of the practice of plein air painting training art students
Authors: Тарасенко, О. К.
Тарасенко, А. К.
Tarasenko, О. К.
Keywords: пленер
студенти мистецьких ВНЗ
фахова підготовка
живопис
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті наголошено, що пленерна практика як особлива форма організації навчання студентів мистецьких вузів передбачає безпосереднє включення студентів мистецьких вузів у природне середовище. Пленер дарує художнику відчуття гармонії і єднання з навколишнім середовищем. Так, студент може відчути себе частиною того, що він зображує, ближче розглянути кольори і текстури, відчути динаміку світла, тіней – те, чого неможливо досягти в приміщенні. Крім того, живопис на пленері володіє ще однією незаперечною перевагою – природним освітленням. Автор зауважує, що пленерна практика у фаховій підготовці студентів мистецьких вузів – це обов'язковий етап навчання живопису. Пленери також налаштовують студента на результативність, адже пленерна практика у підсумку передбачає пленерну виставку.
Description: Тарасенко О. К. Навчальний потенціал пленерної практики з живопису у фаховій підготовці студентів мистецьких ВНЗ / О. К. Тарасенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 98–104.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3862
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf247.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.