Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3861
Title: Монтаж як один з технологічних аспектів створення документального кіно
Other Titles: Монтаж как один з технологических аспектов создания документального кино
Іnstallation as one of the technological aspects of documentary film
Authors: Калашник, О. П.
Калашник, О. П.
Kalashnyk, A. P.
Keywords: монтаж
документальне кіно
створення фільму
сценарій
композиція
засоби образності в кіно
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: ення документального кіно. У статті розглядається творчий і технічний процес монтажу в документальному кіно як особливої форми мислення, інтерпретації відзнятого відеоматеріалу. Зазначається, що монтаж є добре вивченим й одночасно тим, що викликає гостру полеміку, засобом кінематографа. Аналізується специфіка монтажу, його методи та окремі прийоми, які мають вплив на глядача. Звертається увага на важливість монтажу в реалізації авторського задуму, ідеї фільму через втілення структурних елементів сценарію для створення цілісної композиційної системи. Акцентується увага на тому, що виразність і емоційне забарвлення монтажу залежать від характеру дії, гри акторів, а тому завданням монтажу є винайдення правильного темпоритму чергування кадрів й відповідно до режисерського задуму розставлення акцентів. Доводиться авторська точка зору на монтаж як на новий метод художнього мислення. Одночасно доказовим є той факт, що монтаж є одним із виразних засобів загального арсеналу кіномистецтва.
Description: Калашник О. П. Монтаж як один з технологічних аспектів створення документального кіно / О. П. Калашник // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 93–97.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3861
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf205.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.