Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3849
Title: | Майстерність – систематизуюча основа виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта |
Other Titles: | Мастерство – систематизирующая основа исполнительской деятельности будущего педагога-музыканта Mastery – systematizing the basis of future of music teacher |
Authors: | Аніщенко, Г. В. Анищенко, Г. В. Anischenko, H. V. |
Keywords: | майстерність музична освіта виконавська діяльність виконавська майстерність |
Issue Date: | Mar-2017 |
Publisher: | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті досліджуються різноманітні прояви музично-творчої діяльності людини, які є складною системою музичних знань, пов’язаних з пізнанням різних музичних явищ, внутрішніх закономірностей музики, її функціонуванням. Теорія музичного виконавства займає своє особливе місце в охопленні цілої низки складних проблем, вирішення яких вимагає різних наукових підходів і спільних зусиль спеціалістів у галузі естетики, психології, педагогіки, музикознавства. Плідність і перспективність теорії музичного виконавства забезпечується її послідовною опорою на методологічні принципи. У сучасних умовах творчість композитора і виконавське мистецтво – два відносно самостійних види художньої діяльності. Завдання композитора – створити художню цінність, а виконавця – відтворення результатів його творчості. Обов’язок виконавця в тому, щоб віднайти в цих матеріальних даних духовну сутність твору і передати її слухачам. |
Description: | Аніщенко Г. В. Майстерність – систематизуюча основа виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта / Г. В. Аніщенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 62–69. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3849 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.