Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3842
Title: Розуміння сучасного концепту автентичності у філософській антропології через поняття ідентичності: компромісні методології
Other Titles: Понимание современного концепта подлинности философской антропологии через понятие идентичности: компромиссные методологии
Understanding of modern concept of authenticity in philosophical anthropology through the concept of identity: the compromise methodologies
Authors: Палій, К. С.
Палий, К. С.
Paliy, K. S.
Keywords: автентичність
ідентичність
самоздійснення
конструктивізм
есенціалізм
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: Стаття присвячена короткому огляду з послідовним зіставленням понять автентичності та ідентичності з точки зору застосування у різних дискурсах та розгляду у різних методологіях. Для уточнення та концептуалізації поняття автентичності та смислів, які можна в нього вкладати, важливо розмежувати поняття автентичності та ідентичності, зокрема етнічної. Більше того, саме завдяки зіставленню вказаних понять і стає можливою ця концептуалізація. Експліцитний аналіз даних понять дозволяє встановити наявність тісних зв’язків між ними, вказати на можливість створення концепту автентичної ідентичності, який би виокремився із побіжно вживаних словосполучень у самостійну теорію. Також вказано різновиди можливих логічних відношень між розглядуваними поняттями.
Description: Палій К. С. Розуміння сучасного концепту автентичності у філософській антропології через поняття ідентичності: компромісні методології / К. С. Палій // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 2. – С. 12–19.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3842
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf276.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.