Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСич, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-05-05T15:38:59Z-
dc.date.available2019-05-05T15:38:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3828-
dc.descriptionСич Т. В. Вектори аналізу системи науково-педагогічної комунікації як показника розвитку теорії уравління освітою / Т. В. Сич // Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості : матеріали міжнар. наук. конф. (Каунас, Литва 22.02.2019). - Каунас, 2019. - С. 562-564uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.titleВЕКТОРИ АНАЛІЗУ СИСТЕМИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПОКАЗНИКА РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ УРАВЛІННЯ ОСВІТОЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sich-vektor.pdf322.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.