Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3806
Title: | Перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів |
Other Titles: | Перспективы развития профессионального образования будущих художников-керамистов Prospects of development of professional education of future ceramic artists |
Authors: | Шимко, В. В. Шимко, В. В. Shimko, V. V. Саєнко, Т. В. Саенко, Т. В. Saenko, T. V. |
Keywords: | мистецька освіта професійна освіта перспективи розвитку майбутні художники-керамісти |
Issue Date: | Mar-2017 |
Publisher: | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | Статтю присвячено питанням перспективи розвитку професійної мистецької освіти на прикладі Миргородського художньо-промислового коледжу імені М. В. Гоголя. Авторами проаналізовано основні напрямки сучасної мистецької освіти у контексті розвитку професійної освіти художників-керамістів. Особливу увагу приділено розгляду сучасних досліджень у даному аспекті. Розглянуто можливості їх використання в професійній освіті майбутніх художників-керамістів. Також у статті висвітлено історичний аспект основних напрямів розвитку мистецької освіти художників-керамістів в Україні. Проаналізовано напрями професійної освіти художниківкерамістів за кордоном: в Західній та Східній Європі, США, Японії. Автори роблять висновки і вказують на основні перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів. Одним із основних напрямків, на їх думку, є орієнтація на збереження національних рис, самобутності та унікальності української культури. |
Description: | Шимко В. В. Перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів / В. В. Шимко, Т. В. Саєнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 163–173. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3806 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.