Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3806
Title: Перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів
Other Titles: Перспективы развития профессионального образования будущих художников-керамистов
Prospects of development of professional education of future ceramic artists
Authors: Шимко, В. В.
Шимко, В. В.
Shimko, V. V.
Саєнко, Т. В.
Саенко, Т. В.
Saenko, T. V.
Keywords: мистецька освіта
професійна освіта
перспективи розвитку
майбутні художники-керамісти
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: Статтю присвячено питанням перспективи розвитку професійної мистецької освіти на прикладі Миргородського художньо-промислового коледжу імені М. В. Гоголя. Авторами проаналізовано основні напрямки сучасної мистецької освіти у контексті розвитку професійної освіти художників-керамістів. Особливу увагу приділено розгляду сучасних досліджень у даному аспекті. Розглянуто можливості їх використання в професійній освіті майбутніх художників-керамістів. Також у статті висвітлено історичний аспект основних напрямів розвитку мистецької освіти художників-керамістів в Україні. Проаналізовано напрями професійної освіти художниківкерамістів за кордоном: в Західній та Східній Європі, США, Японії. Автори роблять висновки і вказують на основні перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів. Одним із основних напрямків, на їх думку, є орієнтація на збереження національних рис, самобутності та унікальності української культури.
Description: Шимко В. В. Перспективи розвитку професійної освіти майбутніх художників-керамістів / В. В. Шимко, Т. В. Саєнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 163–173.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3806
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf321.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.