Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3804
Title: | Формування об’ємно-просторового мислення на заняттях зі скульптури у студентів вищих мистецьких закладів спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво» |
Other Titles: | Формирование объемно-пространственного мышления на занятиях по скульптуре у студентов высших художественных заведений специальности «Декоративноприкладное искусство» The formation of spatial thinking in the classes of sculpture students of artistic higher educational establishments in the specialty "Decorative arts" |
Authors: | Коршунов, Д. О. Коршунов, Д. А. Korshunov, D. А. |
Keywords: | об’ємно-просторове мислення студенти заняття зі скульптури вищі мистецькі заклади |
Issue Date: | Mar-2017 |
Publisher: | ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка " |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У даній статті розглядаються проблеми формування об’ємнопросторового мислення на заняттях з дисципліни «Скульптура» у студентів вищих художніх навчальних закладів спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво». У процесі аналізу доведено, що навчання скульптурі формує об’ємно-просторове мислення і удосконалює практичні навички при виконанні завдань, пов'язаних із виконанням творів скульптури. Займаючись скульптурою, студенти набувають уміння працювати з формою, навчаються відчувати співвідношення рельєфних планів, підпорядковувати своєму творчому задуму пластичні матеріали. Зазначено, що виконуючи практичні завдання на заняттях зі скульптури студенти навчаються правильному і гармонійному розподілу мас у просторі, виробляють здатність впевнено оцінювати і висловлювати красиве у формах та об'ємах, що певною мірою сприяє здійсненню в реальності їх творчих художніх задумів. |
Description: | Коршунов Д. О. Формування об’ємно-просторового мислення на заняттях зі скульптури у студентів вищих мистецьких закладів спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво» / Д. О. Коршунов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 158–163. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3804 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.