Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Є.-
dc.date.accessioned2019-05-01T19:05:37Z-
dc.date.available2019-05-01T19:05:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3796-
dc.descriptionІванов Є, Тенденції і перспективи демократизації управління освітніми закладами в Україні на засадах державно-громадського управління / Є. Іванов // Pedagogy and Psychology : Science and Education a New Dimension. - 2017. - № (52). - Р. 30-33.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню провідних тенденцій і перспектив демократизації управління освітніми закладами в Україні на засадах державно-громадського управління. Було здійснено аналіз ключових понять дослідження. Сформульовано тенденцій розвитку управління освітніми закладами відповідно до функціонуванням державного управління, соціальних та економічних процесів у суспільстві. Визначено інноваційні зміни, які стають наслідком внутрішніх закономірностей розвитку демократизації управління освітніми закладами в Україні на засадах державно-громадського управління.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectуправління навчальними закладамиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectгромадське управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.titleТенденції і перспективи демократизації управління освітніми закладами в Україні на засадах державно-громадського управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Іванов Євген Вікторович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ped_psy_iv52_113.pdf921.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.