Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3795
Title: РОЗКРИТТЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ТА ПОЗАНАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Authors: Онучак, Я. С.
Бабич, В. І.
Зубюк, Л. В.
Keywords: соціальне здоров'є
підлітки
загальноосвітні навчальні заклади
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування соціального здоров’я учнів основної школи. Основна увага приділяється розкриттю змістовної, процесуальної та оціночно-результативної складових процесу формування соціального здоров’я старших підлітків у межах загальноосвітніх навчальних закладів. Обґрунтовується підбір навчальної інформації в контексті підвищення обізнаності старших підлітків в питаннях соціального здоров’я взагалі та формування у них мотивації до підвишення власного рівня соціального здоров’я зокрема. Пропонується удосконалення дидактичної складової формування соціального здоров’я старших підлітків в межах навчального процесу за рахунок інтерпритації та адаптації методів навчання (активних та інтерактивних). Значуще місце відводиться розкриттю позанавчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів в контексті формування соціального здоров’я у старших підлітів. Наводяться пропозиції щодо формування соціального здоров’я старших підлітків в межах загальноосвітніх навчальних закладів в умовах першого етапу формувального експреименту.
Description: Онучак Я. С., Бабич В. І., Зубюк Л. В. Розкриття можливостей формування соціального здоров’я старших підлітків у навчальному та позанавчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів / Я. С. Онучак, В. І. Бабчи, Л. В. Зубюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – Старобільськ. – 2016. - С. 48-57.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3795
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BabichZoobkov.pdf361.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.