Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3769
Title: Шляхи розвитку педагога-хореографа в умовах глобалізації
Other Titles: Пути развития педагога-хореографа в условиях глобализации
How to develop a choreography teacher in conditions of globalization
Authors: Громцев, Р. С.
Громцев, Р. С.
Gromtsev, R. S.
Keywords: класична
сучасна
народна та бальна хореографія
балетмейстер
глобалізація
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті проаналізовані виклики, які ставлять перед майбутніми педагогами-хореографами сучасні глобалізаційні процеси, адже сучасному суспільству потрібна особистість вчителя, який здатний творчо підходити до вирішення завдань і вміло застосовувати свої вміння для формування креативних здібностей учнів. Спираючись на досвід викладачів кафедри хореографії Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка, а також опитування студентів, випускників та викладачів київських вищих навчальних закладів, що мають кафедри хореографії, виходячи з сучасних потреб та специфіки підготовки фахівців з окремих напрямів, запропонована модель реформування хореографічної освіти, впровадження якої значно розширило б професійні можливості випускників мистецьких та педагогічних вишів, які у випадку належної її реалізації не лише більш повноцінно змогли реалізувати себе як фахівці, а й стали більш конкурентоздатними на міжнародній арені та зразками для наслідування серед підростаючого покоління.
Description: Громцев Р. С. Шляхи розвитку педагога-хореографа в умовах глобалізації / Р. С. Громцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 42–48.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3769
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf414.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.