Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3761
Title: Наукові пріоритети вокального мистецтва ХХІ століття в контексті української академічної школи
Other Titles: Научные приоритеты вокального искусства ХХI века в контексте украинской академической школы
Scitntific priorities of the vocal art XXI century in the Ukrainian academic school
Authors: Боженський, А. В.
Боженский, А. В.
Bozhenskіy, А. V.
Душний, А. І.
Душный, А. И.
Dushniy, A. I.
Keywords: вокал
методика
мистецтво
дисертаційні дослідження
Issue Date: Mar-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті висвітлюються різноманітні методичні аспекти вокального мистецтва XXI століття. В основу покладено дисертаційні дослідження Л. Горелік, Н. Гребенюк, В. Костюкова, Н. Овчаренко, Г. Панченко, О. Прядко, А. Ткачук, Л. Тоцька, Чжу Цзюньцяо, які експериментально перевірені в руслі процесу вокального навчання, виховання, самореалізації тощо майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної діяльності. Встановлено – навчання вокальному мистецтву у педагогічному та професійному навчальному закладі ведеться із використанням сучасних методик, теорій та практичних пріоритетів навчання й виховання музиканта-вокалістаспівака. Доведено – формування студента-вокаліста (студента-співака, майбутнього вчителя музичного мистецтва у сфері вокальної підготовки та затребуваності) базується на методичній основі, практичному досвіді, науковій новизні та самостійній пізнавальній діяльності.
Description: Боженський А. В. Наукові пріоритети вокального мистецтва ХХІ століття в контексті української академічної школи / А. В. Боженський, А. І. Душний // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2017. – №2 (307). – Ч. 1. – С. 17–25.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3761
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf393.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.