Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрошка, С. А.-
dc.contributor.authorВарфоломєєва, К. В.-
dc.date.accessioned2019-04-10T22:36:40Z-
dc.date.available2019-04-10T22:36:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 378.172-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3714-
dc.descriptionКрошка С. А. Використання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання» / С. А. Крошка, К. В. Варфоломєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2015. - № 2 (291) квітень. - Ч. 1. – С. 181-189.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», визначені принципи та напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я студентів, зокрема спеціальності «Фізичне виховання». Описана професійно-педагогічна діяльність вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я студентів. Здоров’язбережувальні технології об’єднують в собі всі напрями діяльності вищого навчального закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я студентів. Ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення молоді до здоров’язберігаючого процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я. У Лисичанському педагогічному коледжі склалася чітка і струнка система в рамках діяльності Молодіжного медіа-центру, що активувала природну тягу студентської молоді до занять фізичною культурою й оздоровчими видами спорту.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectздоров'єзберігаючи технологіїuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleВикористання технологій збереження здоров’я студентів спеціальності «Фізічне виховання»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KroshkaVarfolomeeva.pdf372.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.