Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолмачова, І. Г.-
dc.date.accessioned2019-04-10T22:01:07Z-
dc.date.available2019-04-10T22:01:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3710-
dc.descriptionТолмачова І. Г. Характеристика діяльнісного компоненту у структурі медіакомпетентності / І. Г.Толмачова // Sciencerise: pedagogical education. – 2018. – № 7 (27). – С. 33-36.uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про діяльнісну складову у структурі медіакомпетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено, сучасний учитель має уміти мотивувати учнів до навчання через комплекс медіазасобів, реалізовувати їхні освітні можливості на уроці. Саме тому, процес професійної підготовки в закладах вищої освіти повинен сприяти оволодінню комплексом теоретичних знань й практичних умінь й навичок щодо застосування медіа-засобів для задоволення освітніх потреб молодших школярів. У статті розкрито структуру медіа-компетентності майбутніх вчителів початкових класів, акцентуючи увагу на діяльнісному компоненті. Підкреслено, що створення відповідного медіа-середовища в закладах вищої освіти сприятиме формуванню медіа-компетентності, удосконалить навички роботи з програмовим забезпеченням, що стане результатом створення авторських медіа-продуктів. У статті йдеться про освітні можливості медіа-засобів: можливість якісно презентувати інформацію, створювати медіа-продукти з метою удосконалення освітнього процесу, урізноманітнення форм, методів, прийомів навчання, зацікавлення молодших школярів долучатись до проектної діяльності, різносторонньо вивчати дисципліни, що дозволить вийти за рамки освітнього процесу. З огляду на це, майбутній фахівець має на високому рівні реалізовувати їх, створюючи власні медіа-продукти. Визначено, що процес створення медіа-продуктів під час професійної підготовки формує певні професійні якості у майбутніх вчителів початкової школи, зокрема: активність, відповідальність, здатність до рефлексії тощо. Встановлено, що мультимедіа презентації є з одного боку медіа-продуктом, з іншого ‒ універсальним підходом для репрезентації освітньої інформації: зручний інтерфейс дозволить швидко ознайомитись з навчальною інформацією. До медіа-продуктів також відносяться: відео-матеріали, аудіоматеріали, електронні посібники, каталоги, книги, що дозволяють урізноманітнити освітній процес, ефективно реалізовувати освітню мету уроку. Отже, діяльнісний компонент у структурі медіа-компетентності віддзеркалює навички роботи з медіа-засобами, сприяє створенню медіапродуктів як ефективного засобу навчання й виховання сучасного покоління, націлений на формування професійної позиції з точки зору інновацій у галузі медіаuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмедіа-компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмедіа-засобиuk_UA
dc.subjectмедіа-продуктuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНІСНОГО КОМПОНЕНТУ У СТРУКТУРІ МЕДІА-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tolmachova stattia.pdf406.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.