Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3710
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толмачова, І. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-10T22:01:07Z | - |
dc.date.available | 2019-04-10T22:01:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3710 | - |
dc.description | Толмачова І. Г. Характеристика діяльнісного компоненту у структурі медіакомпетентності / І. Г.Толмачова // Sciencerise: pedagogical education. – 2018. – № 7 (27). – С. 33-36. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про діяльнісну складову у структурі медіакомпетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено, сучасний учитель має уміти мотивувати учнів до навчання через комплекс медіазасобів, реалізовувати їхні освітні можливості на уроці. Саме тому, процес професійної підготовки в закладах вищої освіти повинен сприяти оволодінню комплексом теоретичних знань й практичних умінь й навичок щодо застосування медіа-засобів для задоволення освітніх потреб молодших школярів. У статті розкрито структуру медіа-компетентності майбутніх вчителів початкових класів, акцентуючи увагу на діяльнісному компоненті. Підкреслено, що створення відповідного медіа-середовища в закладах вищої освіти сприятиме формуванню медіа-компетентності, удосконалить навички роботи з програмовим забезпеченням, що стане результатом створення авторських медіа-продуктів. У статті йдеться про освітні можливості медіа-засобів: можливість якісно презентувати інформацію, створювати медіа-продукти з метою удосконалення освітнього процесу, урізноманітнення форм, методів, прийомів навчання, зацікавлення молодших школярів долучатись до проектної діяльності, різносторонньо вивчати дисципліни, що дозволить вийти за рамки освітнього процесу. З огляду на це, майбутній фахівець має на високому рівні реалізовувати їх, створюючи власні медіа-продукти. Визначено, що процес створення медіа-продуктів під час професійної підготовки формує певні професійні якості у майбутніх вчителів початкової школи, зокрема: активність, відповідальність, здатність до рефлексії тощо. Встановлено, що мультимедіа презентації є з одного боку медіа-продуктом, з іншого ‒ універсальним підходом для репрезентації освітньої інформації: зручний інтерфейс дозволить швидко ознайомитись з навчальною інформацією. До медіа-продуктів також відносяться: відео-матеріали, аудіоматеріали, електронні посібники, каталоги, книги, що дозволяють урізноманітнити освітній процес, ефективно реалізовувати освітню мету уроку. Отже, діяльнісний компонент у структурі медіа-компетентності віддзеркалює навички роботи з медіа-засобами, сприяє створенню медіапродуктів як ефективного засобу навчання й виховання сучасного покоління, націлений на формування професійної позиції з точки зору інновацій у галузі медіа | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | медіа-компетентність | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | медіа-засоби | uk_UA |
dc.subject | медіа-продукт | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНІСНОГО КОМПОНЕНТУ У СТРУКТУРІ МЕДІА-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tolmachova stattia.pdf | 406.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.