Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПивоварова, Г. С.-
dc.date.accessioned2019-04-08T20:36:48Z-
dc.date.available2019-04-08T20:36:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3691-
dc.descriptionПивоварова Г.С. Значення партнерства в педагогіці В. О. Сухомлинського / Г.С. Пивоварова // Педагогічні вектори: В.О. Сухомлинський та сучасність : Матеріали регіональної наук.-практич. конф. – Лисичанськ: ФОП Чернов О.Г., 2018. – С. 227-230uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто здійснений аналіз значення проблеми партнерства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Продемонстрований внесок творчої спадщини Василя Олександровича в підвалини Концепції Нової української школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.titleЗначення партнерства в педагогіці В. О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pivovarova.pdf274.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.