Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкач, Л. О.
dc.contributor.authorТкач, Л. О.
dc.contributor.authorTkach, L. O.
dc.contributor.authorПрокопова, А. Ю.
dc.contributor.authorПрокопова, А. Ю.
dc.contributor.authorProkopova, A. Yu.
dc.date.accessioned2019-03-25T22:18:36Z
dc.date.available2019-03-25T22:18:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3650
dc.descriptionТкач Л. О. Англізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словника / Л. О. Ткач, А. Ю. Прокопова // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2016. - № 2 (35). - С. 15–47.uk_UA
dc.description.abstractРекламні тексти, вміщені в періодичних виданнях кінця XIX – першої половини XX ст., що виходили українською мовою як в Україні, так і за її межами, становлять важливе джерело історичної, лінгвальної та соціокультурної інформації. Такі тексти можуть послужити вагомим документальним свідченням для розкриття особливостей впливу англійської мови та способу життя українців у США,в Канаді на мовно-культурне середовище української діаспори. Запозичення з англійської мови можна вважати однією з характерних стильових ознак рекламних текстів, опублікованих у діаспорних періодичних виданнях. Найбільш виразні тематичні групи лексичних анлгізмів утворюють назви осіб, назви побутових предметів (одягу; меблів, техніки тощо), назви продуктів харчування і лікарських засобів, назви фінансових та інших документів, закладів підприємницькою діяльності та ін.. Аналіз уживання англізмів у рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст. доводить,що їх реальне функціонування в українській мові цього періоду досі не має адекватного відображення в сучасній українській лексикографії, зокрема – й у словниках слів іншомовного походження. Тому цілком умотивовано рекламні тексти згаданого періоду можна розглядати як джерельну базу для створення словників спеціального типу, що поєднували би у собі риси кількох типів словників (тлумачного, історичного, стилістичного тощо).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "uk_UA
dc.subjectлексичні англізми в українській мові кінця XIX – першої половини XX ст.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний стильuk_UA
dc.subjectісторична лексикологія української мовиuk_UA
dc.subjectукраїнсько-англійські мовні зв’язкиuk_UA
dc.subjectмова української періодикиuk_UA
dc.titleАнглізми в українських рекламних текстах кінця XIX – першої половини XX ст.: матеріали до словникаuk_UA
dc.title.alternativeАнглицизмы в украинских рекламных текстах конца XIX – первой половины XX в.: материалы к словарюuk_UA
dc.title.alternativeAnglicisms in Ukrainian advertising texts of the end of the XIX – the first half of the XX centuries: a compilable data for a dictionaryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf470.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.