Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3639
Title: | Система педагогічних задач контекстної спрямованості у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Дудник, О. М. |
Keywords: | професійна підготовка майбутні вчителі початкова школа професійна компетенність |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У дисертації з’ясовано генезу реалізації ідей задачного підходу в професійній підготовці майбутніх педагогів, визначено наукові напрями дослідження окресленої проблеми у площині професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито сутність та структуру педагогічної задачі контекстної спрямованості. Теоретично обґрунтовано й розроблено систему педагогічних задач контекстної спрямованості, репрезентовано її структурно-процесуальну модель. Експериментально доведено ефективність розробленої системи педагогічних задач контекстної спрямованості в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в закладах вищої освіти на основі виокремлених критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. |
Description: | Дудник О. М. Система педагогічних задач контекстної спрямованості у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Оксана Миколаївна Дудник ; наук. кер. В. В. Желанова ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2019. - 323 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3639 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Doodnik.pdf | 13.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.