Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3585
Title: ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВНЗ
Authors: Щаблева, А. М.
Keywords: якість освіти
вища освіта
іноземні мови
якість навчання
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті уточнений термінологічний зміст понять «якість освіти», «якість вищої освіти», «якість викладання», «забезпечення якості вищої освіти», «забезпечення якості викладання іноземної мови». Також розглянуті сучасні стандарти якості вищої освіти та викладання іноземної мови зокрема в національному, європейському та міжнародному освітньому просторі. Наведені приклади застосування принципів Quality Assurance, Quality Control, Total Quality Management до вивчення та викладання мови. Проаналізовано процес забезпечення якості викладання іноземної мови. Зазначені загальні та специфічні показники якості викладача іноземної мови. Виокремленні основи забезпечення якості викладання іноземної мови у ВНЗ.
Description: Щаблева А. М. Понятійно-термінологічний аналіз проблеми забезпечення якості викладання іноземної мови у ВНЗ / А. М. Щаблева // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 1 (306). Ч. 2. - С. 242-252.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3585
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shableva.pdf187.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.