Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3583
Title: ПРОБЛЕМИ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В КИТАЇ ТА УКРАЇНІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Authors: Щаблева, А. М.
Keywords: професійна підготовка
студенти
іноземні мови
вивчення мов
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянута іншомовна підготовка студентів немовних спеціальностей в Китаї та Україні, як обов’язковий компонент їх майбутньої фахової діяльності. Ця підготовка здійснюється завдяки викладанню навчальної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» в обох країнах. Розглядається зміст та структура навчальної дисципліни, робиться їх порівняння у вищах Китаю та України. Було підтверджено факт того, що обсяг і характер мовної підготовки студентів нелінгвістичного профілю істотно відрізняються від лінгвістичного. Було проаналізовано рівень іншомовної підготовки студентів-першокурсників нелінгвістичного профілю, який у більшості випадків не відповідає вимогам до вступу до вищу. Зазначена рекомендація щодо покращення цього показнику. На основі досліджень китайських та українських науковців, а також власного, були виявлені проблеми іншомовної підготовки студентів-першокурсників нефілологічного профілю. В рамках нашого дослідження були виявлені чинники, які негативно впливають на формування іншомовної компетенції. Була окреслена подальша перспектива дослідження якості викладання англійської мови на нелінгвістичних спеціальностей.
Description: Щаблева А. М. Проблеми іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей в Китаї та Україні: порівняльний аналіз / А. М. Щаблева // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 3 (300). Ч. 1. - С. 58-68.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3583
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shableva.pdf161.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.