Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАль-Хамадані, Н. Д.-
dc.contributor.authorСидоренко, Н. М.-
dc.date.accessioned2019-03-09T11:36:43Z-
dc.date.available2019-03-09T11:36:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3563-
dc.descriptionАль-Хамадані Н.Д. Педагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистості / Н.Д. АльХамадані, Н.М. Сидоренко // Педагогічні вектори В. О. Сухомлинського та сучасність: матеріали регіональної науково-практичної конференції (28 вересня 2018 року, м. Лисичанськ). – Лисичанськ: ФОП Чернов О. Г. – 2018. – С. 11–15.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив педагогічних поглядів В.О.Сухомлинського на розвиток творчого мислення і творчої самореалізації у дітей. Наголошено, що за В.О. Сухомлинським концепція розвитку мислення генетично спрямована від дитини, його уявлень, переживань, поглядів, оцінок і орієнтована на дитину, розвиток його особистісних якостей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectСухомлинський В. О.uk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleПедагогіка Сухомлинського: творче мислення як особлива властивість і процес самореалізації особистостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sookhomlinsk(2).pdf316.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.