Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3552
Title: Педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах
Other Titles: Педагогические аспекты и условия формирования профессионального имиджа будущих учителей физической культуры в высших учебных заведениях
Pedagogical Aspects and Conditions of the Professional Image of the Future Teachers of Physical Education in Universities
Authors: Гайдук, Н. О.
Гайдук, Н. А.
Haiduk, N.
Подибайло, О. Ю.
Подыбайло, А. Ю.
Podybaylo, A.
Keywords: імідж
професійний імідж
майбутній вчитель
фізична культура
особистість
самоосвіта
самовиховання
самосвідомість
діяльність майбутнього вчителя фізичної культури
Issue Date: Apr-2017
Publisher: ДЗ " Луганський національний університет імені Тараса Шевченка "
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розглядаються теоретичні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах в сучасних умовах навчання, та формування структури самого іміджу вчителя-професіонала фізичної культури, компонентам зовнішніх та внутрішніх факторів його детермінації. Виявлено основні складники, які впливають на формування іміджу майбутнього вчителя фізичної культури. Основна увага приділяється необхідності внесення змін у навчально-виховний процес вищого навчального закладу з метою реалізації виділених педагогічних умов.
Description: Гайдук Н. О., Подибайло О. Ю.Педагогічні аспекти та умови формування професійного іміджу майбутніх учителів фізичної культури у вищих навчальних закладах / Н. О. Гайдук, О. Ю. Подибайло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . - 2017. - №3 (308). - С. 13-21.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3552
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf403.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.