Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСташевська, І. О.-
dc.date.accessioned2019-03-04T16:04:26Z-
dc.date.available2019-03-04T16:04:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3531-
dc.descriptionСташевська І. О. Масова музична освіта в Україні: реалії та перспективи / І. О. Сташевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Мистецька освіта: історія, теорія, практика. ‒ 2017. – № 2 (307), Ч. 1. ‒ С. 5-17.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні проблеми шкільної та позашкільної музично-освітньої практики в сучасній Україні. Виявлено негативні чинники, що впливають на якість масової музичної освіти в Україні. Визначено перспективні напрямки удосконалення процесу музичного навчання і виховання в загальноосвітній школі та позашкільних мистецьких навчально-виховних закладах. Акцентовано увагу на необхідності розширення й посилення диференціації (за певними цільовими групами) спектру музично-освітніх послуг мистецьких шкіл, посилення уваги педагогів та науковців до проблеми музичного виховання осіб з психічними та фізичними вадами, а також музичної освіти в дорослому віці. Визначено важливі заходи щодо удосконалення організації професійної музично-педагогічної освіти як ключового фактора удосконалення процесу масової музичної освіти дітей, молоді і дорослих.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецька освіта: історія, теорія, практика;-
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.subjectмузичне вихованняuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетенністьuk_UA
dc.titleМасова музична освіта в Україні: реалії та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stashevska.pdf399.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.