Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСташевська, І. О.-
dc.date.accessioned2019-03-04T15:49:22Z-
dc.date.available2019-03-04T15:49:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 780.089-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3529-
dc.descriptionСташевська І. О. Артикуляційний підхід у формуванні штрихової майстерності скрипаля: термінологічний аспект / І. О. Сташевська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 2 (299), травень. ‒ С. 7 ‒ 15.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено термінологічний аналіз проблеми формування штрихової майстерності майбутніх скрипалів на основі артикуляційного підходу. Проаналізовано педагогічні й музикознавчі уявлення щодо сутності штрихової техніки виконавця. Виявлено різні підходи до класифікації штрихів. На основі аналізу літератури з методики навчання гри на струнно-смичкових інструментах, виявлено, що автори праць кінця ХІХ – ХХ століття часто ототожнювали штрихи з виконавськими прийомами й розподіляли їх в контексті рухово-технічної специфіки гри на інструменті. Підкреслено, що вибір комплексу виражальних засобів, у тому числі й штрихів, для втілення художнього образу музичного твору залежить від багатьох чинників – стилю епохи, образної сфери, жанрового характеру, специфічних особливостей творчості композитора виконуваного твору, індивідуального виконавського стилю самого виконавця тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectскрипічне мистецтвоuk_UA
dc.subjectмузична майстерністьuk_UA
dc.subjectартикуляціяuk_UA
dc.subjectштрихова технікаuk_UA
dc.titleАртикуляційний підхід у формуванні штрихової майстерності скрипаля: термінологічний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stashevsk.pdf404.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.