Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3493
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колкунова, В. В | |
dc.contributor.author | Колкунова, В. В. | |
dc.contributor.author | Kolkunova, V. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-21T12:45:26Z | |
dc.date.available | 2019-02-21T12:45:26Z | |
dc.date.issued | 2018-04 | |
dc.identifier.other | УДК 372.888.1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3493 | |
dc.description | Колкунова В. В. До питання про формування плюрилінгвальної компетенції особистості / В. В. Колкунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 268-275. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття є спробою проаналізувати специфіку плюрилінгвізму як однієї з провідних тенденцій розвитку мовної освіти в країнах Євросоюзу на підставі аналізу документів і досліджень Ради Європи з питань мовної політики й освіти. Робиться висновок про те, що поняття плюрилінгвізму відмежовується від поняття мультилінгвізму. Мультилінгвізм розуміється як знання кількох мов або співіснування різних мов в одному суспільстві, тоді як плюрилінгвізм визначається як процес і результат збагачення плюрилінгвального репертуару людини, який складається з мов і мовних варіантів, незалежно від рівня володіння ними. У статті підкреслено, що в контексті плюрилінгвальної мовної освіти формування плюрилінгвальної компетенції особистості стає головною метою. Плюрилінгвальна компетенція є здатністю особистості користуватися кількома мовами з комунікативними цілями і брати участь у міжкультурному спілкуванні. Особистість зі сформованою плюрилінгвальною компетенцією володіє кількома мовами на рівні, який уможливлює спілкування й навчання протягом життя; знаннями з лінгвістики, необхідними для розуміння мовних систем, їх аналізу й порівняння; володіє вміннями міжособистісного й міжкультурного спілкування. Формування плюрилінгвальної компетенції на певному життєвому етапі здійснюється вчителем, який має володіти кількома мовами, лінгвістичними та методичними знаннями специфіки навчання другої та наступних мов з опорою на рідну мову й інші мови, що вивчаються. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки; | |
dc.subject | мовна освіта | uk_UA |
dc.subject | плюрилінгвізм | uk_UA |
dc.subject | плюрилінгвальна компетенція | uk_UA |
dc.title | До питання про формування плюрилінгвальної компетенції особистості | uk_UA |
dc.title.alternative | К вопросу о формировании плюрилингвальной компетенции личности. | uk_UA |
dc.title.alternative | Towards the individual’s plurilingual competence development. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.