Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолкунова, В. В
dc.contributor.authorКолкунова, В. В.
dc.contributor.authorKolkunova, V.
dc.date.accessioned2019-02-21T12:45:26Z
dc.date.available2019-02-21T12:45:26Z
dc.date.issued2018-04
dc.identifier.otherУДК 372.888.1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3493
dc.descriptionКолкунова В. В. До питання про формування плюрилінгвальної компетенції особистості / В. В. Колкунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 268-275.uk_UA
dc.description.abstractСтаття є спробою проаналізувати специфіку плюрилінгвізму як однієї з провідних тенденцій розвитку мовної освіти в країнах Євросоюзу на підставі аналізу документів і досліджень Ради Європи з питань мовної політики й освіти. Робиться висновок про те, що поняття плюрилінгвізму відмежовується від поняття мультилінгвізму. Мультилінгвізм розуміється як знання кількох мов або співіснування різних мов в одному суспільстві, тоді як плюрилінгвізм визначається як процес і результат збагачення плюрилінгвального репертуару людини, який складається з мов і мовних варіантів, незалежно від рівня володіння ними. У статті підкреслено, що в контексті плюрилінгвальної мовної освіти формування плюрилінгвальної компетенції особистості стає головною метою. Плюрилінгвальна компетенція є здатністю особистості користуватися кількома мовами з комунікативними цілями і брати участь у міжкультурному спілкуванні. Особистість зі сформованою плюрилінгвальною компетенцією володіє кількома мовами на рівні, який уможливлює спілкування й навчання протягом життя; знаннями з лінгвістики, необхідними для розуміння мовних систем, їх аналізу й порівняння; володіє вміннями міжособистісного й міжкультурного спілкування. Формування плюрилінгвальної компетенції на певному життєвому етапі здійснюється вчителем, який має володіти кількома мовами, лінгвістичними та методичними знаннями специфіки навчання другої та наступних мов з опорою на рідну мову й інші мови, що вивчаються.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectплюрилінгвізмuk_UA
dc.subjectплюрилінгвальна компетенціяuk_UA
dc.titleДо питання про формування плюрилінгвальної компетенції особистостіuk_UA
dc.title.alternativeК вопросу о формировании плюрилингвальной компетенции личности.uk_UA
dc.title.alternativeTowards the individual’s plurilingual competence development.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf255.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.