Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3489
Title: СУТНІСТЬ І ДІАГНОСТИКА СИНДРОМУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ У СУЧАСНИХ УЧИТЕЛІВ
Other Titles: Сущность и диагностика синдрома профессионального выгорания у современных учителей
The Essence and Diagnostics of Syndrome of Professional Burnout of the Teachers
Authors: Карпенко, М. І.
Карпенко, М. И.
Karpenko, М.
Keywords: здоров’я вчителів
професійне здоров’я
синдром професійного вигорання
етапи профвигорання
діагностичні методики
Issue Date: May-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У даній статті зроблено понятійно-категоріального аналіз досліджуваної проблеми, також окреслено можливості діагностики емоційно-психологічного стану вчителів-практиків з метою визначення наявністості / відсутністі у них професійного вигорання. З’ясовано, що у сучасній науковій літературі існую декілька дефініцій синдрому професійного вигорання, концептуально його розуміють як захисну поведінку, спрямовану на уникнення або зменшення витрат на емоції. Встановлено та схарактеризовано етапи (стадії) профвигорання. Зроблено перелік діагностичних методик, що дають повну картину професійного благополуччя вчителя.
Description: Карпенко М. І. Сутність і діагностика синдрому професійного вигорання у сучасних учителів / И. І. Каропенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №4 (318). - Ч. 2. - С. 168-176.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3489
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf246.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.