Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3487
Title: | Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення |
Authors: | Махукова, Т. В. |
Keywords: | фразеологізми корекційна освіта діти з особливими потребами мовлення |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | В статті розглядаються психолінгвістичні та лінгвістичні підходи до розуміння природи значення фразеологізму як надбання людини з точки зору становлення мовного та мовленнєвого механізму, а також як складової суспільної свідомості та культурних цінностей. Такий теоретичний фундамент повинен стати основою для розробки методики формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів. |
Description: | Махукова Т.В. Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. − 2010. - № 10 (197). - С. 193–202. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3487 |
Appears in Collections: | Махукова Тетяна Віталіївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8-2010Makhookova.pdf | 356.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.