Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3487
Title: Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення
Authors: Махукова, Т. В.
Keywords: фразеологізми
корекційна освіта
діти з особливими потребами
мовлення
Issue Date: 2010
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: В статті розглядаються психолінгвістичні та лінгвістичні підходи до розуміння природи значення фразеологізму як надбання людини з точки зору становлення мовного та мовленнєвого механізму, а також як складової суспільної свідомості та культурних цінностей. Такий теоретичний фундамент повинен стати основою для розробки методики формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів.
Description: Махукова Т.В. Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. − 2010. - № 10 (197). - С. 193–202.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3487
Appears in Collections:Махукова Тетяна Віталіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-2010Makhookova.pdf356.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.