Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3466
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tikhonov, U. | - |
dc.contributor.author | Lakhno, V. | - |
dc.contributor.author | Skliarenko, E. | - |
dc.contributor.author | Stepanenko, O. | - |
dc.contributor.author | Dvirnyi, K. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-14T21:30:26Z | - |
dc.date.available | 2019-02-14T21:30:26Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | UDC 004.318 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3466 | - |
dc.description | Development of ontological approach in e-learning when studying information technologies / U. Tikhonov, V. Lakhno, E. Skliarenko and others // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2016. - № 5/2 (83). - Р. 13-20. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано можливості онтологічного підходу до електронного навчання. Розроблено концепцію створення онтолого-керованих е-курсів, що включає методологію використання онтології, механіз- ми онтолого-управління процесом розробки, архітектуру системи та відповідний інструментарій. Запропонована методологія, яка базується на системно-онтологічному підході до побудови моделей електронного курсу, забезпечує високу ступінь формалізації й структуризації онтології предметної дисципліни та ефективну реалізацію процесів автоматизованої побудови е-курсів для різних рівнів вищої освіти | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | е-освіта | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | онтологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | електронний курс | uk_UA |
dc.title | Development of ontological approach in e-learning when studying information technologies | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Eastern_European_Journal.pdf | 433.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.