Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБараненкова, H. А.-
dc.contributor.authorШевченко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2019-02-14T11:42:40Z-
dc.date.available2019-02-14T11:42:40Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.otherУДК 378.147:371.314.6:159.955.1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3463-
dc.descriptionБараненкова H. А., Шевченко Ю. В. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів / Н. А. Бараненкова, Ю. В. Шевченко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 246-254.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається питання використання методу проектів у навчанні іншомовної професійно орієнтованої комунікації студентів немовних вищих навчальних закладів, аналізуються переваги та недоліки проектної методики, з‘ясовуються роль та завдання викладача в проектній роботі. Етапи роботи над проектом окреслюються через призму таксономії Б. Блума, що описує процес становлення мислення, та згідно з якою цілі навчання безпосередньо залежать від ієрархії розумових процесів. Формування і розвиток навичок критичного мислення повинно відбуватися на всіх етапах навчання іноземної мови, і тому одним із потужних чинників та найефективніших засобів для цього є проектна методика. Даються практичні рекомендації щодо оцінювання кінцевого результату. Окремої уваги надано ролі викладача, яка повинна обмежуватися функціями мотиватора, координатора та радника. Проаналізовано переваги та недоліки проектної методики, вказано шляхи подолання певних труднощів, що виникають як в роботі студентів, так і викладача. Доведено ефективність методу проектів у формуванні в студентів навичок критичного мислення, оскільки на кожному етапі виконання проекту відбувається стимулювання інтелектуальних, креативних, комунікативних здібностей студентів, удосконалення мовленнєвих вмінь, поглиблення предметних знань. Це сприяє підвищенню мотивації до навчання, самооцінки, розширенню творчого та дослідницького потенціалу студентів, що, безперечно, робить їх конкурентоздатними у майбутній професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectпроектна методикаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectтаксономіяuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleРозвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf240.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.