Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3463
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бараненкова, H. А. | - |
dc.contributor.author | Шевченко, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-14T11:42:40Z | - |
dc.date.available | 2019-02-14T11:42:40Z | - |
dc.date.issued | 2018-04 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:371.314.6:159.955.1 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3463 | - |
dc.description | Бараненкова H. А., Шевченко Ю. В. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів / Н. А. Бараненкова, Ю. В. Шевченко // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 246-254. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання використання методу проектів у навчанні іншомовної професійно орієнтованої комунікації студентів немовних вищих навчальних закладів, аналізуються переваги та недоліки проектної методики, з‘ясовуються роль та завдання викладача в проектній роботі. Етапи роботи над проектом окреслюються через призму таксономії Б. Блума, що описує процес становлення мислення, та згідно з якою цілі навчання безпосередньо залежать від ієрархії розумових процесів. Формування і розвиток навичок критичного мислення повинно відбуватися на всіх етапах навчання іноземної мови, і тому одним із потужних чинників та найефективніших засобів для цього є проектна методика. Даються практичні рекомендації щодо оцінювання кінцевого результату. Окремої уваги надано ролі викладача, яка повинна обмежуватися функціями мотиватора, координатора та радника. Проаналізовано переваги та недоліки проектної методики, вказано шляхи подолання певних труднощів, що виникають як в роботі студентів, так і викладача. Доведено ефективність методу проектів у формуванні в студентів навичок критичного мислення, оскільки на кожному етапі виконання проекту відбувається стимулювання інтелектуальних, креативних, комунікативних здібностей студентів, удосконалення мовленнєвих вмінь, поглиблення предметних знань. Це сприяє підвищенню мотивації до навчання, самооцінки, розширенню творчого та дослідницького потенціалу студентів, що, безперечно, робить їх конкурентоздатними у майбутній професійній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологічні науки; | - |
dc.subject | проектна методика | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | таксономія | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.title | Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням засобами методу проектів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.