Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3461
Title: | Передумови формування сучасного викладача англійської мови: соціальний фактор, лінгвальні та екстралінгвальні чинники |
Authors: | Шелдагаєва, Г. О. |
Keywords: | лінгвальні та екстралінгвальні фактори соціальний аспект передумови формування викладача іноземних мов Британська Рада в Україні Загальноєвропейські рекомендації |
Issue Date: | Apr-2018 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Філологічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена аналізу передумов успішного формування сучасного викладача англійської мови в умовах інтеграції вітчизняної системи освіти до європейського освітнього простору та розширення стратегічних функцій володіння іноземною мовою. Автор робить спробу виокремити вітчизняні соціальні фактори, що мають бути враховані при підготовці фахівця, а також наголошує на важливості врахування опосередкованого впливу лінгвальних та екстралінгвальних чинників на становлення професійних якостей майбутнього спеціаліста, на що необхідно зважати при укладанні (оновленні) програм вивчення окремих дисциплін (мовних аспектів) у закладах вищої освіти. Увагу приділено також необхідності уточнення та узгодження вимог до рівня володіння мовним матеріалом випускником середнього навчального закладу з вимогами до потенційного абітурієнта та випускника закладу вищої освіти з вимогами до майбутнього викладача. Середня освіта, вища освіта та професійна діяльність розглядаються авторкою статті як безперервний освітній процес, причому будь-які зміни на одному з його етапів розуміються як такі, що впливають на всі три його ланки. Наголошується також на необхідності удосконалення системи співпраці з європейськими освітніми установами, Британською Радою в Україні зокрема. |
Description: | Шелдагаєва Г. О. Передумови формування сучасного викладача англійської мови: соціальний фактор, лінгвальні та екстралінгвальні чинники / Г. О. Шелдагаєва // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : філологічні науки. - 2018. - №2 (316). - С. 229-238. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3461 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.