Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3444
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрохмаль, І. М.-
dc.date.accessioned2019-02-12T23:32:32Z-
dc.date.available2019-02-12T23:32:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 378.1:316.6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3444-
dc.descriptionКрохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки. У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.titleПроблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krochmal).pdf359.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.