Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3444
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крохмаль, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T23:32:32Z | - |
dc.date.available | 2019-02-12T23:32:32Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.1:316.6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3444 | - |
dc.description | Крохмаль І. М. Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі / І. М, Крохмаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - №3 (300). - Ч. 2. - С. 207-215. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкривається поняття „готовність”, аналізуються підходи науковців щодо його визначення. Розглядаються проблеми формування професійної готовності фахівця на основі перегляду психолого-педагогічних досліджень, розкривається специфічність, значимість та шляхи формування психологічної готовності майбутніх фахівців у процесі фахової підготовки. У процесі дослідження визначені складові блоки, з яких складається готовність випускника ВНЗ до майбутньої професійної діяльності. Наголошується на актуальності та важливості професійної адаптації, яка безпосередньо залежить від якості та ефективності психологічної готовності. У зв’язку з цим особливу увагу викликають методи та прийоми формування готовності студентів і критерії її оцінювання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.title | Проблема формування професійної готовності у психолого-педагогічній літературі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krochmal).pdf | 359.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.