Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3382
Title: | Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови |
Other Titles: | Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови . Пути формирования ключевых компетентностей учащихся на уроках украинского языка The Ways of Students’ Key Competencies Formation in the Ukrainian Language Lessons |
Authors: | Попова, Л. О. Попова, Л. А. Popova, L. |
Keywords: | компетентність ключові компетентності уроки української мови текст метод проектів |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті виокремлено шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови й подано методичний коментар до практичної реалізації їх. Автор на основі узагальнення праць українських і зарубіжних педагогів і лінгводидактів доходить висновку: ключові компетентності - це ключ до успішної адаптації особистості в суспільстві, індикатор, за яким можна визначити готовність і здатність її функціонувати в основних сферах життя. Зазначено, що, сприймаючи інформацію, учні не повинні архівувати її у своїй пам’яті, а мусять фільтрувати, обираючи найнеобхідніше, передбачаючи й моделюючи шляхи її застосування. Науковець вважає метод проектів одним з найпродуктивніших у компетентнісній парадигмі, оскільки він дає змогу не лише перевірити рівень знань учнів з української мови й предметів соціально-гуманітарного й природничо-математичного циклу, а й удосконалити вміння працювати з довідковою літературою й навички самостійної пошукової роботи, накопичити досвід організації власної дослідницької діяльності, сформувати здатність прогнозувати її результат. |
Description: | Попова Л. О. Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови / Л.О. Попова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 278-284. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3382 |
ISSN: | УДК 371.016:811.161.2 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.