Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3379
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Tarasova, V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T07:27:21Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T07:27:21Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.091.31:376-056.313 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3379 | - |
dc.description | Тарасова В. В. Основні аспекти процесу формування лексичної сторони мовлення у розумово відсталих дітей / В. В. Тарасова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 244-251. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті освітлюється проблема формування мовлення у дітей з порушенням інтелекту. Зазначається, що актуальність і значущість цієї проблеми окреслена перш за все когнітивною функцією мовлення, тісним зв’язком процесу розвитку мовлення і пізнавальної діяльності. Звертається увага на те, що недорозвинення мовлення негативно впливає на загальний психічний розвиток дитини, ускладнює її спілкування з оточенням. Дається загальна характеристика процесу формування мовлення у розумово відсталих дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | Розвиток мовлення | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.title | ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ | uk_UA |
dc.title.alternative | Основные аспекты процесса формирования лексической стороны речи у умственно отсталых детей | uk_UA |
dc.title.alternative | The Main Aspects of the Process of Formation of the Lexical Side of Speech in Mentally Retarded Children | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.