Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3377
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойлова, І. В. | - |
dc.contributor.author | Samoylova, I. | - |
dc.contributor.author | Самойлова, И. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T07:18:39Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T07:18:39Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 376.4:316.454.52 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3377 | - |
dc.description | Самойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня / І.В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 237-244. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня, розглядається структура мовленнєвого дефекту, його природа, визначається поняття загальне недорозвинення мовлення, проблеми засвоєння складової структури слова в умовах аномального мовленнєвого розвитку. Аналізується корекційний вплив на розвиток зв'язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Визначаються принципи кореційного впливу, серед яких виділяється взаємопов'язане формування фонетико-фонематичних і лексико-граматичних компонентів мовлення. Розглядаються типи занять з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення III рівня спрямовані на навчання грамоті, формування лексико-граматичної будови мовлення, розвиток зв’язного мовлення і формування звукової сторони мовлення. Ці типи занять визначають основну мету, - забезпечення переходу від накопичувальних уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовленнєвого спілкування, які включають: розвиток імпресивного і експресивного словника, диференціація і використання граматичних форм, корекція фонетико-фонематичної сторони мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | діти із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.subject | корекційний вплив | uk_UA |
dc.subject | складова структура слова | uk_UA |
dc.subject | фонетико-фонематичні компоненти мовлення і лексико-граматичні компоненти мовленя | uk_UA |
dc.title | ЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗВУКО- СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | Этапы коррекционного воздействия при нарушениях звуко-слоговой структуры слова у детей с общим недоразвитием речи III уровня | uk_UA |
dc.title.alternative | Stages of Corrective Action for Violations of the Sonic- Syllable Structure of the Word in Children with General Underdevelopment of Speech Level III | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.