Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамойлова, І. В.-
dc.contributor.authorSamoylova, I.-
dc.contributor.authorСамойлова, И. В.-
dc.date.accessioned2019-02-08T07:18:39Z-
dc.date.available2019-02-08T07:18:39Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.otherУДК 376.4:316.454.52-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3377-
dc.descriptionСамойлова І. В. Етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвитком мовлення III рівня / І.В. Самойлова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 237-244.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються етапи корекційного впливу при порушеннях звуко-складової структури слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня, розглядається структура мовленнєвого дефекту, його природа, визначається поняття загальне недорозвинення мовлення, проблеми засвоєння складової структури слова в умовах аномального мовленнєвого розвитку. Аналізується корекційний вплив на розвиток зв'язного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Визначаються принципи кореційного впливу, серед яких виділяється взаємопов'язане формування фонетико-фонематичних і лексико-граматичних компонентів мовлення. Розглядаються типи занять з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення III рівня спрямовані на навчання грамоті, формування лексико-граматичної будови мовлення, розвиток зв’язного мовлення і формування звукової сторони мовлення. Ці типи занять визначають основну мету, - забезпечення переходу від накопичувальних уявлень і пасивного мовного запасу до активного використання мовленнєвого спілкування, які включають: розвиток імпресивного і експресивного словника, диференціація і використання граматичних форм, корекція фонетико-фонематичної сторони мовлення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectдіти із загальним недорозвиненням мовленняuk_UA
dc.subjectкорекційний впливuk_UA
dc.subjectскладова структура словаuk_UA
dc.subjectфонетико-фонематичні компоненти мовлення і лексико-граматичні компоненти мовленяuk_UA
dc.titleЕТАПИ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ЗВУКО- СКЛАДОВОЇ СТРУКТУРИ СЛОВА У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯuk_UA
dc.title.alternativeЭтапы коррекционного воздействия при нарушениях звуко-слоговой структуры слова у детей с общим недоразвитием речи III уровняuk_UA
dc.title.alternativeStages of Corrective Action for Violations of the Sonic- Syllable Structure of the Word in Children with General Underdevelopment of Speech Level IIIuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf215.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.