Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3374
Title: | РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ |
Other Titles: | Роль педагога-тьютора в решении вопросов социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования The Role of a Teacher Tutor in Resolving the Issues of Children with Disabilities Socialization in the Conditions of Inclusive Education |
Authors: | Мирян, А. М. Myryan, A. |
Keywords: | інклюзивна освіта педагог-тьютор модель супроводу учні з обмеженими можливостями соціалізація адаптація |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розкривається специфіка супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах інклюзивної школи педагогом- тьютором, описується модель діяльності педагога-тьютора, реалізація якої сприяє вирішенню питань соціалізації та адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров’я засобами додаткової освіти. Розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв’язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня в умовах спеціальної установи. |
Description: | Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання / А. М. Мирян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 223-228. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3374 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.