Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3374
Title: РОЛЬ ПЕДАГОГ А-ТЬЮТОРА У ВИРІШЕННІ ПИТАНЬ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Other Titles: Роль педагога-тьютора в решении вопросов социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного образования
The Role of a Teacher Tutor in Resolving the Issues of Children with Disabilities Socialization in the Conditions of Inclusive Education
Authors: Мирян, А. М.
Myryan, A.
Keywords: інклюзивна освіта
педагог-тьютор
модель супроводу
учні з обмеженими можливостями
соціалізація
адаптація
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розкривається специфіка супроводу дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах інклюзивної школи педагогом- тьютором, описується модель діяльності педагога-тьютора, реалізація якої сприяє вирішенню питань соціалізації та адаптації учнів з обмеженими можливостями здоров’я засобами додаткової освіти. Розглянуто умови, що сприяють соціалізації дітей, а також окремі причини соціальної дезадаптації; розкрито зв’язок процесу соціалізації, освітнього простору та соціокультурної ситуації як чинника соціального розвитку та становлення особистості учня в умовах спеціальної установи.
Description: Мирян А. М. Роль педагога-тьютора у вирішенні питань соціалізації дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзивного навчання / А. М. Мирян // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 223-228.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3374
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf186.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.