Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3372
Title: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНИХ ІНТЕРЕСІВ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Other Titles: Педагогические условия формирования художественно-эстетических интересов умственно отсталых младших школьников
Pedagogical Conditions for the Formation of Artistic and Aesthetic Interests of Mentally Retarded Younger Schoolchildren
Authors: Коваленко, В. Є.
Бойко, О. О.
Kovalenko, V.
Boyko, O.
Keywords: розумова відсталість
молодший шкільний вік
художньо-естетичні інтереси
мистецтво
пізнавальна діяльність
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті розглядається проблема формування художньо- естетичного інтересу як невід’ємної складової корекційно-виховного процесу спеціальної школи. Художньо-естетичні інтереси дітей молодшого шкільного віку розглядаються як усвідомлене прагнення та вміння дитини виділити з оточуючого естетичні об’єкти або їх естетичні властивості; для них властива емоційність сприймання естетичних та художніх цінностей, наявність співпереживань, бажання займатись художньою діяльністю. Ключовою педагогічною умовою формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих дітей є взаємодія літератури та живопису на уроках музики.
Description: Коваленко В. С., Бойко О. О. Педагогічні умови формування художньо-естетичних інтересів розумово відсталих молодших школярів / В. С. Коваленко, О. О. Бойко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 215-222.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3372
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf214.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.