Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3371
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федотова, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Федотова, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Fedotova, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T06:56:32Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T06:56:32Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.issn | УДК 37.091.12.011. - 051:373.3 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3371 | - |
dc.description | Федотова Т. В. Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.В. Федотова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 243-249. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті дана характеристика професійної компетентності як невід’ємного компонента професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів. Визначена наявність певних соціально-психологічних рис і властивостей майбутнього вчителя початкових класів. Професійна компетентність розглядається, як індивідуально-психологічне утворення, що включає досвід, знанім, психологічну готовність. Розглянуті фактори нових підходів до підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Робиться акцент на особливості психолого-педагогічного супроводу майбутнього вчителя початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | майбутні вчителя початкових класів. | uk_UA |
dc.subject | психологічний супровід | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність. | uk_UA |
dc.title | Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Умови розвитку професійної компетенції майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Условия развития профессиональной компетенции будущего учителя начальной школы | uk_UA |
dc.title.alternative | Conditions for the Development of the Professional Competence of the Future Primary School Teacher | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.