Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльченко, О. В.-
dc.contributor.authorПотамошнєва, О. М.-
dc.contributor.authorIlchenko, O.-
dc.contributor.authorPotamoshneva, E.-
dc.contributor.authorИльченко, О. В.-
dc.contributor.authorПотамошнева, Е. Н.-
dc.date.accessioned2019-02-08T06:51:52Z-
dc.date.available2019-02-08T06:51:52Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.otherУДК 376-056.36-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3370-
dc.descriptionІльченко О. В., Потамошнєва О. М. Особливості формування комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності учнів з легким ступенем розумової відсталості / О. В. Ільченко, О. М. Потамошнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 209-215.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначені особливості комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності дітей з легким ступенем розумової відсталості, які навчаються в початковій школі. Зазначена структура комунікативного компоненту, визначені ушкоджені та несформовані його ланки, які не можуть бути пояснені лише особливостями інтелектуального розвитку цих дітей. В процесі породження вислову найбільш порушеними виявилися - процес внутрішнього програмування, граматичної структуризаций відбору лексичних одиниць і операції контролю і самоконтролю. Необхідно відзначити, що порушення операції контролю і самоконтролю мовлення відзначалися практично у всіх учнів, які приймали участь в експерименті. В процесі розуміння вислову найбільш порушеними виявилися операції ймовірнісного прогнозування і розуміння складних синтаксичних структур. Хотілося б відзначити, що в процесі обстеження ми спостерігали недорозвинення і інших структурних компонентів мовленнєвої діяльності, які не завжди досягали в своєму розвитку достатнього рівня, але їх недорозвинення спостерігалося лише у незначної кількості дітей і було обумовлене особливостями структури їх мовленнєвого і інтелектуального порушення. Визначення порушених ланок комунікативного компоненту мовленнєвої діяльності обумовило певну структуру корекційної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectрозумова відсталістьuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectкомунікативний компонент мовленнєвої діяльностіuk_UA
dc.subjectлінгвістичний компонент мовленнєвої діяльностіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ З ЛЕГКИМ СТУПЕНЕМ РОЗУМОВОЇ ВІДСТАЛОСТІuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the Formation of a Communicative Component of Pupils' Speech Activity with Mild Degree of Mental Retardationuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования коммуникативного компонента речевой деятельности учащихся с легкой степенью умственной отсталостиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf201.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.