Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3369
Title: Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя
Other Titles: Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя
Обоснование методики формирования основ ценностного отношения к собственному здоровью детей 6-7 года жизни
Justification of the Method of Formation of the Basis of Valuable Attitude to the Own Health of Children 6-7 Years of Life
Authors: Пєчка, Л. Є.
Печка, Л. Е.
Pechka, L.
Keywords: методика
структурні компоненти
ціннісне ставлення до здоров’я, діти 6-7 року життя.
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті висвітлено теоретичні аспекти дослідження формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Обгрунтовано методику формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Здійснено аналіз досліджень стосовно основних етапів організації раціональної діяльності. Виокремлено основне завдання - розвиток у дітей усвідомлення цінності здоров’я, здорового способу життя, що сприяють становленню активної особистості. Акцентовано увагу на дидактичних принципах, структурних компонентах. Представлено етапи організації експериментальної роботи. Визначено основні форми і методи формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Проаналізовано роботу з педагогами, батьками в контексті досліджуваної проблеми.
Description: Пєчка Л. Є. Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя / Л.Є. Пєчка // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 236-243.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3369
ISSN: УДК 37.015.311:373,2-053.2]:613
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.pdf244.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.