Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3369
Title: | Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя |
Other Titles: | Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя Обоснование методики формирования основ ценностного отношения к собственному здоровью детей 6-7 года жизни Justification of the Method of Formation of the Basis of Valuable Attitude to the Own Health of Children 6-7 Years of Life |
Authors: | Пєчка, Л. Є. Печка, Л. Е. Pechka, L. |
Keywords: | методика структурні компоненти ціннісне ставлення до здоров’я, діти 6-7 року життя. |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | Педагогічні науки; |
Abstract: | У статті висвітлено теоретичні аспекти дослідження формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Обгрунтовано методику формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Здійснено аналіз досліджень стосовно основних етапів організації раціональної діяльності. Виокремлено основне завдання - розвиток у дітей усвідомлення цінності здоров’я, здорового способу життя, що сприяють становленню активної особистості. Акцентовано увагу на дидактичних принципах, структурних компонентах. Представлено етапи організації експериментальної роботи. Визначено основні форми і методи формування ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя. Проаналізовано роботу з педагогами, батьками в контексті досліджуваної проблеми. |
Description: | Пєчка Л. Є. Обгрунтування методики формування основ ціннісного ставлення до власного здоров’я дітей 6-7 року життя / Л.Є. Пєчка // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 236-243. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3369 |
ISSN: | УДК 37.015.311:373,2-053.2]:613 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.