Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГригор’єва, І. О.-
dc.contributor.authorМакаренко, І. В.-
dc.contributor.authorМахукова, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-02-08T06:44:39Z-
dc.date.available2019-02-08T06:44:39Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.otherУДК 364.4-053.2-056.26-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3368-
dc.descriptionГригор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Зміст комплексного соціально-педагогічного впливу в абілітації дітей раннього віку з органічними ураженнями центральної нервової системи (ЦНС) / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Макухова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 201-209.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито питання сучасного розуміння організації процесу, що базується на зверненні до внутрішніх сил і здібностей дітей з органічними ураженнями ЦНС та є співробітництвом, сприянням, співдружністю сім’ї й соціальних інституцій у вирішенні мовленнєвих проблем. У широкому розумінні педагогічна підтримка охоплює всю палітру дій: від усвідомлення проблеми пов’язаної з визначенням тяжкого мовленнєвого стану, до постановки мети щодо її вирішення, від варіантів сімейної допомоги до організації співробітництва сім’ї з соціальними інституціями як форми соціально-педагогічної підтримки, що здійснюється на особистісно зорієнтованому суб’єкт-суб’єктному (батьки, медичні працівники, педагоги) рівні й забезпечує прогнозування, проектування логопедичної корекції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectорганічні ураженняuk_UA
dc.subjectмовленняuk_UA
dc.subjectсоціально- педагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectлогопедична корекціяuk_UA
dc.titleЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС)uk_UA
dc.title.alternativeСодержание комплексного социально-педагогического воздействия в абилитации детей раннего возраста с органическими поражениями центральной нервной системы (ЦНС)uk_UA
dc.title.alternativeContent of a Complex Socio-Pedagogical Influence in the Habilitation of Young Children with Organic Lesions of the Central Nervous System (CNS)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf235.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.