Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3368
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григор’єва, І. О. | - |
dc.contributor.author | Макаренко, І. В. | - |
dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-08T06:44:39Z | - |
dc.date.available | 2019-02-08T06:44:39Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.other | УДК 364.4-053.2-056.26 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3368 | - |
dc.description | Григор’єва І. О., Макаренко І. В., Махукова Т. В. Зміст комплексного соціально-педагогічного впливу в абілітації дітей раннього віку з органічними ураженнями центральної нервової системи (ЦНС) / І. О. Григор’єва, І. В. Макаренко, Т. В. Макухова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки . - 2018. - №1 (315). - Ч. 1. - С. 201-209. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито питання сучасного розуміння організації процесу, що базується на зверненні до внутрішніх сил і здібностей дітей з органічними ураженнями ЦНС та є співробітництвом, сприянням, співдружністю сім’ї й соціальних інституцій у вирішенні мовленнєвих проблем. У широкому розумінні педагогічна підтримка охоплює всю палітру дій: від усвідомлення проблеми пов’язаної з визначенням тяжкого мовленнєвого стану, до постановки мети щодо її вирішення, від варіантів сімейної допомоги до організації співробітництва сім’ї з соціальними інституціями як форми соціально-педагогічної підтримки, що здійснюється на особистісно зорієнтованому суб’єкт-суб’єктному (батьки, медичні працівники, педагоги) рівні й забезпечує прогнозування, проектування логопедичної корекції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | органічні ураження | uk_UA |
dc.subject | мовлення | uk_UA |
dc.subject | соціально- педагогічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | логопедична корекція | uk_UA |
dc.title | ЗМІСТ КОМПЛЕКСНОГО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ В АБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ОРГАНІЧНИМИ УРАЖЕННЯМИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ (ЦНС) | uk_UA |
dc.title.alternative | Содержание комплексного социально-педагогического воздействия в абилитации детей раннего возраста с органическими поражениями центральной нервной системы (ЦНС) | uk_UA |
dc.title.alternative | Content of a Complex Socio-Pedagogical Influence in the Habilitation of Young Children with Organic Lesions of the Central Nervous System (CNS) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.