Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3364
Title: Розвиток критичного мислення в умовах нової української школи
Other Titles: Розвиток критичного мислення в умовах нової української школи
Развитие критического мышления в условиях новой украинской школы
Developing Critical Thinking at New Ukrainian Schools
Authors: Варяниця, Л. О.
Варяница, Л. А.
Varianytsia, L.
Keywords: критичне мислення
початкова школа
нова українська школа
Issue Date: Mar-2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Педагогічні науки;
Abstract: У статті на основі аналізу наукової та нормативної літературирозкрито сутність поняття «критичне мислення» та визначено особливості формування і розвитку критичного мислення у молодших школярів в умовах нової української школи. Встановлено, щокритичне мислення - це здатність особистості до самостійного оцінювання дійсності, інформації, знань, думок і тверджень, уміння знаходити ефективні рішення різноманітних проблем з урахуванням існуючих стереотипів і розроблених критеріїв. Визначеноособливості формування і розвитку критичного мислення в освітньому процесі початкової школи: спрямованість освітнього процесу не на заучування та запам’ятовування готових знань, а на осмислення та перетворення отриманої інформації; неможливість розвитку критичного мислення учнів початкові школи без залучення технологій активного навчання; спрямованість навчально-пізнавальної діяльності на пошук відповідей на проблемні питання, обгрунтування та формулювання власних гіпотез та тверджень, аналіз проблеми чи ситуації з різних боків; насиченість освітньої діяльності рефлексію з боку учнів та вчителів.
Description: Варяниця Л. О. Розвиток критичного мислення в умовах нової української школи / Л.О. Варяниця // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018 № 1 (315). - ч. 2. - С. 210-218.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3364
ISSN: УДК 37.015.31
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf228.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.